Blog
Terug naar Praktische informatie

Afspraak maken

<< Terug

De contactgegevens (adres, postadres, telefoon- en fax nummer) van de praktijk vindt u bij adresgegevens.

Telefonisch een afspraak maken (spreekuur en huisbezoek)
Bij het telefonisch maken van een afspraak op het spreekuur via de assistente wordt er tien minuten tijd gereserveerd. Eventueel kan het ook een telefonisch consult of een consult via beeldbellen zijn. Altijd geldt eén consult is één vraag! Een dubbele afspraak is mogelijk. Bij ziekte en invaliditeit is het mogelijk om telefonisch tussen 8 en 10 uur een huisbezoek door de huisarts aan te vragen. Huisbezoeken worden afgelegd tussen 12 en 14 uur en bij medische spoed ook buiten deze tijden. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen vervoer hebben om naar de praktijk te komen. Bij het maken van een afspraak kunt u de voorkeur uitspreken voor één van de huisartsen of praktijkverpleegkundigen. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw voorkeuren. Helaas is dit niet altijd mogelijk.

Online een afspraak maken
Online een afspraak maken is mogelijk als u zich aanmeldt voor MijnGezondheid.net of de MedGemak app (via de App Store of Google Play). Als u als patiënt ingeschreven staat in onze huisartsenpraktijk kunt u zich hier aanmelden. Een afspraak komt direct in de agenda van uw huisarts te staan zonder tussenkomst van de assistente. Maakt u in geen geval een online afspraak bij spoedeisende klachten. U kunt de afspraak toevoegen aan uw eigen agenda en via de e-mail een bevestiging en herinnering ontvangen. Bij het maken van een afspraak op het spreekuur wordt er standaard tien minuten tijd gereserveerd. Eén consult is één vraag! In verband met de corona epidemie is het maken van online afspraken tijdelijk niet mogelijk.

MijnGezondheid.net en MedGemak
Hier vindt u meer informatie over MijnGezondheid.net en de MedGemak app. Lees meer

Zelftriage via MINDD
Sinds de oktober 2021 is de nieuwe module ‘Moet Ik Naar De Dokter?’ geïntegreerd in het online maken van een afspraak via MijnGezondheid.net en MedGemak. Moet ik naar de dokter?  is volledig gericht op het uitvoeren van digitale zelftriage door patiënten. De applicatie is 24 uur per dag te gebruiken en geschikt gemaakt voor alle patiënten. Gebruikers hebben gemiddeld minder dan 1 minuut nodig voor het doorlopen van een digitale triage. Zodra het online afspraak maken (module e-Consult) via MijnGezondheid.net en MedGemak weer “aan” staat, afhankelijk van het beloop van de corona panepidemie zo snel als mogelijk na 1 januari 2022, zullen wij onze patiënten deze functionaliteit bieden.

<< Terug

Written by Kees van Dalsen

No Comments

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *